בנט: "ימינה נשארת מאוחדת"

    ישראל בן צבי No Comments on בנט: "ימינה נשארת מאוחדת"

    יו"ר ימינה השר נפתלי בנט: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, מחנה הימין ניצח. כמו שהבטחנו אנחנו נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה נתניהו להקמת הממשלה" | בנט הצהיר: "ימינה נשארת מאוחדת"

    צילום: תומר נויברג / Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון ויו"ר ימינה נפתלי בנט באירוע סיום הבחירות של מפלגתו ולאחר פרסום תוצאות המדגמים לפיהם מסתמן ניצחון אדיר לגוש הימין. בנט פתח את דבריו בברכת "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", והכריז "מחנה הימין ניצח. ואנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח. בעזרת השם היום קמה ממשלת ריבונות לישראל. ראש הממשלה נתניהו התקשר אליי דקות אחרי המדגם ובירכנו אחד את השני, ואני גאה שהבאנו ניצחון לימין מבלי שירינו בתוך הנגמש".

    עוד אמר בנט: "זאת נבחרת של אנשים מצוינים. הנבחרת הכי טובה, הכי אנרגטית, הכי ערכית, הכי ישרה ונקייה שיש בפוליטיקה הישראלית ובימין האידאולוגי. היום ברור לכולנו שזו הייתה החלטה נכונה".

    אני רוצה לומר בקול גדול" הצהיר בנט "ימינה נשארת מאוחדת. אנשי הבית היהודי, אנשי האיחוד הלאומי, אנשי הימין החדש – אני אוהב אתכם. יש ימינה אחת גדולה. אנחנו נפעל כסיעה משותפת בכנסת הקרובה וכמו שהבטחנו אנחנו נעשה הכל כדי להיפתח למפלגה אחת גדולה. מחר נכנס ישיבת סיעה משותפת של כולנו יחד ונתחיל לעבוד בשביל עם ישראל, ארץ ישראל, תורת ישראל וחיילי צה"ל. כמו שהבטחנו, אנחנו נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה נתניהו להקמת הממשלה".

    לסיום פרס בנט חלק מתוכניותיו לקדנציה הבאה: "אנחנו נמשיך ביחד כמו אגרוף ברזל כדי לשמור על הממשלה שתהיה נאמנה לעקרונותיה שלה. נמנע הקמת מדינה פלסטינית, נדאג להחלת ריבונות, נפעל לכלכלה חופשית עם רגישות חברתית, נחזק את הזהות היהודית ואת עולם התורה".



    0 תגובות